Matyáš Mís/ Říjen 24, 2017/ Jednorázový kód

O jednorázový kód může žádat výhradně osoba (fyzická osoba či podnikatel), která je subjektem údajů z výpisu. U právnické osoby může žádat o kód pouze osoba oprávněná jednat jménem společnosti (dle zápisu ve veřejných rejstřících).

Služba funguje na základě jednorázových kódů, které jsou generovány na základě objednávky z elektronických formulářů po úhradě poplatku a ověření totožnosti žadatele.

V rámci objednávky si klient vybere počet kódů a formu doručení kódů a provede platbu. Po přijetí platby je totožnost žadatele ověřena krátkým telefonátem. Po ověření čísla mobilního telefonu a totožnosti žadatele jsou odeslány kódy na e-mail, který byl uveden v žádosti. Zároveň je na mobilní telefon z žádosti odesláno heslo pro zpřístupnění dokumentů v e-mailu.

Druhou možností pro doručení kódů je zaslání doporučeným dopisem České pošty, s.p. do vlastních rukou výhradně jen adresáta. U této formy doručení je totožnost ověřena při doručení pracovníky České pošty, s.p., proto je možné akceptovat platby z jakékoli účtu nebo přímým vkladem na účet poskytovatele služby NejsemDlužník.cz.

Kódy lze vložit do formuláře na uplatnění kódu. Po uplatnění kódu obdržíte do několika minut aktuální výpis do Vámi zvolené e-mailové schránky.